Syuaib Nice

18 09 2011

image

image

Salam Sejahtera sahabat sekalian,

Tadi saya telah berjumpa dengan Syuaib di Tesco Ampang.Lama saya tak jumpa dia.Last time saya jumpa dia tahun lepas di Wangsa Walk. Waktu tu main boling sekali dengan Nazif dan Shukur.

Saya rasa segan sangat sebab ada ke patut dia bagi saya cendera mata dari France. sepatutnya saya yang dah kerja ni la bagi hadiah. Tapi saya terima la hadiah tu. Bagus memberi hadiah. Rasulullah ada kata memberi hadiah dan menyebarkan salam boleh mengeratkan hubungan.

tapi terkilan,sebab jumpa kejap sangat.banyak benda nak dibualkan. yela lebih setahun tak jumpa.tapi takpela,dia sibuk. ada hal famili yang nak di buat.

Syuaib ni tak berapa sehat. batuk batuk masa jumpa tadi. Baru habis.demam panas. harap segera sembuh Syuaib. banyakkan minum air suam eh.

terima kasih atas hadiah yang diberi. selamat menduduki tahun akhir Syuaib. all the best ye.

Posted from WordPress for Android

