UPDATE : Samsung Galaxy Tab Saya

25 06 2011


Salam to all,
apa kbr semua pembaca blog saya?harap semuanya sehat. Saya akui kesetiaan saya kepada dunia blog semakin berkurangan. Tapi saya gagahi jua utk update sedikit sebanyak yg trlintas difikiran.

Nak tahu,saya baru beli gadget baru. Mulanya ingat nak beli sama ada iphone,blackberry ataupun samsung desire. Tapi akhirnya pilih punya piloh,saya terpikat dengan GALAXY TAB.

Maybe ramai yg masih belum guna disekeliling saya. Saiznya agak besar,sebesar buku diari,tapi function sama la dengan smartphone yg kain.cuma saya rasa puas bila guna sebab saiz skrinya agak besar.

Banyak application menarik.actually yg saya nak ialah gadget yg bolehkan saya access email kerja/peribadi,fb,twitter,video dan kain lain tp pada masa yg sama boleh call. GALAXY TAB saja yg boleh call,ipad dan BB pad tak noleh guna utk call.

So far saya puas hati dengan yang ini. Harga dalam rm1599.cuma tak boleh nak sisip dalam poket tp mesti di pegang dengan tangan seperti buku.

Apapun saya masih menggunakan hp sonny erickson lama sy dgn no lama.saya galakkan anda beli GALAXY TAB untuk kegunaan harian dimana jua.

Try it now!dapatkannya segera!

Actions

Information

One response

26 06 2011
faiz suhaimi

wooowwwww!!!nk try2….bwk ekh nt…

Leave a Reply

